Monday, February 21, 2011

why i miss home so much

salam semua
wow!!cik fana hapdet blog lagik..hehe
dats wat happen to me bile duk uia weekend tanpa xtbt
aku mula la rase myesal tak balik
wpon umah tak cantek,ak tetap suka balik
yg jd priority aku balik sbb budak sorang ni
yg mak ak cakap,ak balik bkn salam mak dlu
tapi bekejar kt budak nih dulu
hehe..sori mummy..i love u anyway:)
nur amirah zakirah bersama amir fikri
tu la buah hati saya yg buat saya asek nak balik umah..paling tak tahan,scene2 mintak simpati dan klaka si kenit ini..

scene 1(di pagi yang hening around 8pagi)
amirah:kakak2,bangun la..boley tak ya nak tgk laptop??ya suke la bepop2 tuh..(sambil menari)
aku:kakak ngntok la ya..ya dtg jap lg boley..mlm td kakak tdo lmbt
amirah:takpela,kakak tak sayang ya..ya kua ahh bilik
aku:bagus..tarik selimut tdo balik..haha
*bepop2=lagu korea

scene2(bile2 masa terluang di bilik aku)
amirah:kakak,ya pinjam henpon kakak..ya nk dgr lagu jgn nakal dgn ibu2 bapak2(carik jodoh)
aku pon bagi sbb ak kakak yg baek ati
tbe2 henpon ak bunyik msg..tetet..tetet
ak pon amek nk bc balas sume
amirah:kakak ni jgn la kacau ya nk dgr lagu..balas la msg nti2..suh kwn kakak msg jap lg ehh
aku:phewww~hp sapo neh ehh..sabau j larr

itu la sedikit sebanyak keletah budak kecik itu..
sonok kan??terhibur..kalu beli kan baju,mesti dy ulang pakai selang sehari
banyak kenangan la dgn si ketot tuh...windu

ok..rindu da terluah..nk tido dulu semua
nyte~
muah4..wassalam..

p/s:cik addy tepon mitak maap..yeay!!!hehe



0 comments: