Saturday, February 12, 2011

Priority Seat di mana2 pengangkutan awam

Mentang2 da anta repot FYP, ko senang hati berjalan yer kt KLCC..haha
dapat tgk green hornet..best..tapi aku bukan nk citer pasal tuh..ak nak citer sal kejadian
naik bus rapidKL dr Terminal Putra ke UIA..

Korang ader nampak tak sign camni dalam bus rapid??
Keutamaan seat
 sape tak nampak meh aku bg tour percume singgit..
yg aku geram thp cipan la kan,ak tatau ahh mamat2 uia nih ad penyakit tulang rapuh k,atau pon dyorg pregnant k(ak tatau nk beza perut buncit or perut peknen) ade k patot amek sume seat dan duduk senang lenang..ohh,aku lupe plak ak tak mengandung kan..so dyorg la patot duduk..tak gentleman sungguh la..both foreign and local students..ak tader ahh nk sgt duduk tp kwn2 ak citer kt overc, kalu pomp bdiri dan laki duduk,adalah mjadi satu perkara yg amat memalukan..

Sape penah nmpk sign huneymun dlm public trnsport,sila gtau aku
koc wanita sahaja..teman2 kpd wanita2 yg berjambang dll harap tak tersalah masuk..ini KOC WANITA lar buta huruf
Lagi satu sengal pasangan makwe pakwe..
ko da tau bas mcm sadin,tp nk jugak heret pakwe ko duk sblh ko..malunya ak melihat
ape tak puas lg duk sebelah2 tym korang deting td??ntahla..meluat aku..ngn laki sua koyak..huh..geram!!
kdg2 lagi panas, kalau naik koc wanita KTM, ad gak org bebal tak reti baca sign, bawak pakwe dlm koc komuter..kot ko lesbian,ak approve lg ahh kan nk bwk "pasangan wanita" ko dlm tren..ini bwk yg tersembul halkum..ohh,ak rs halkum lupe nk buang ms tukar jantina dulu

Please behave lar bkoz ak nengok yg buat bnde2 gni nmpak cm budak2 educated,yg blajau tinggi2
Ape salah berdiri, bg laluan kpd ladies2 esp ak yg agk sempot bwk perot ke depan nih..
Dan jgn sesekali bwk gewang anda k dalam koc wanita..
 ak rase nak bg penampar j nanti!huh

p/s:Thank You for my lovly sista,Aliya Nasruddin kerana menceriakan hari saya..nanti kua lagi:)
     thanks a lot and i love u!

0 comments: