Monday, March 8, 2010

M.E.M.O.R.I.E.S

salam..lama tak mengupdate..ahaha..malas kot..plus dont have anything in mind..
somehow, ada attend wedding baru2 ni..so sweet..si asben menyanyi utk bini..hehe..
rase nak kawen plak..gurau jerk..
Tak lama lg nak exam..Alhamdulillah, segala persoalan yg terngiang2 di pikiran, dah pon terungkai walaupun hakikatnya amat pahit untuk saya terima..semoga segala ujian ini akan menabahkan saya, mendidik saya menjadi lebih tabah dan sabar..dan buat 'dia',
saya tak pernah membenci kamu atas apa yg terjadi..saya halalkan segalanya yg sy dah buat utk kamu..semoga segala pengorbanan sy menjadi bukti sy seorang manusia yg bertanggungjawab..langkah saya mesti di teruskan walaupun mungkin pahit tanpa kamu..semestinya perjalanan sy bakal berbeza..sy hanya mampu mendoakan yg terbaik buat awak dan semoga awak tetap kuat dan tabah walaupun tanpa sy..masih belum terlambat awak memperbaiki keadaan..
hurm..semoga kehidupan kita bertambah baik..
~awak sentiasa dalam doa dan ingatan saya
::kenangan tetap menjadi rakan terbaik saya dan awak::

0 comments: