Wednesday, March 31, 2010

Exam oh exam..


Salam..
sekarang adalah musim exam kat UIA..walaupun orang tau exam tu adalah masa membaca buku,
tapi aku tetap lah steady dengan aktiviti2 harian yang tak ilmiah langsung..bangun tetap lah lewat
walaupun sedar carry mark sekadar2 sahaja..tido plak, awal gile walaupun bertimbun lagi chapter aku tak stadi..
kdg2 aku rase xam ni sekadar nk uji memori jer..baca 8x pon,aku tetap lah tak ingat hape2..mungkin la
cahay keimanan da berkurang..haha..takpon noda2 itam da bertompok2..apalah nak jadi ni,kalau jatuh pointer k,
tak pass k,ade org dtg meminang takpe la jugak..adoi..nak tanak,kena la jugak stadi wpun aku tau pointer bese2 j..ak tak tau lah
kan nape bengap sgt otak ak nak memorize kan words2 bi dlm otak..mungkin sebab ianya pasal benda2 aku tak nampak..especially subjek
Operating System..korang tgk laptop&pc pon tak nmpk OS tu hape,ak nh lg ah kn stadi benda2 tak nmpk lg tersirat psl OS..tetiba
rase menyesal plak tak tukar kos zmn dlu2..menyesal gile proceed ngn IT ni..

Tetibe plak teringat kt daddy,dia la tak bg aku amek law..haaa..sekarang dia ni dah cam paranoid sket,ngeh8..
tiap kali aku tepon dia, mesti tye bile nak hbes..takpon skang sem brape n year brape..padahal aku baru j kol dia 2,3ari lps n jwb soalan yg sm..haha..
sedey la tuh..anak org lain baya aku da bekerja,berlaki n beranak pinak tp dia kn tanggung aku..haha..tu lah daddy,sape suh ann masuk uia..
beruban penuh dulu la baru ann keje..haha..daddy sk ckp ak tepon dia bile nk mintak duit jer..haha..padahal,2 ari sekali,ak msti tepon umah wpun takde sape
nk lyn ak bercakap..dia yg takde kat umah..hoho..tapi aku tak amek ati pon dia bebel cmtuh..dia rindu aku tuh sebenarnya tp tanak confess..haha..

Papepun, i miss home..i miss mummy and daddy!!i miss ninot,faiz,a.chik,fatin,jihah,fikri,aiman and my baby amirot..sungguh rindu nak makan ns ayam emak..
tp konpem2 cuti ni aku lah yg akan amek alih tugas memasak sebab mak keje..fikri plak asek komen ak masak tak sama cam mak..bersabar je lah ak ngadap bebudak tuh..
lagi2 time fikri berlakon sakit sebab nak ponteng sekolah agama..abah pon da malas nk lyn dia sampai approve je kepontengan dia..nanti ak buat post sal fikri..
pangai dia mmg menguji keimanan mak aku..haha..tp aku suka dia sebab jd partner tdo lmbt tgk citer.dan dia plg jujur komen org..huahua..

ok lah..till then,pen off now..
nak kena study~
makin lama citer,makin nak balik umah..
Gudluck untuk diri sendiri..xoxoxo..

0 comments: