Wednesday, June 22, 2011

Update Sikit

lama tak jenguk blog
aku malas sebab environment pektikal tak best
rase nak nanges takpon nak maki org
haha..dasat kan..
tekanan jiwa

aku rase aku ade konflik dalaman sejak keje
opis masok kol 9am
ak bangun kol 8,gosok baju ala kadar
mandi 5min sekadar basah
sembor2 deodorant,tepek bedak  kat muke
lilit shawl lebeh kurang..tadaaa
macam antu mak limah huduhnye

ekon kat opis osak dr ak mule dtg intebiu
smpi saat ak updet blog
ak panas takpe
tapi sian lappy aku
jumlah terkumpul elaun aku
RM150 setakat aku tulis blog nih
dan baki ari bekerja aku tinggal 2minggu 2hari
aku pektikal 3bulan untuk info

boss ak nak caj buat website rm100 per page
ehhh..
ak yg buat website tuh
gamak2nya kn bg elaun kat aku rm5o la kan per page?
lect dtg visit
sv ntah pegi celah mn buat appoinment lain
geram!mcm la ak tak gtau awal2
banyak la ak bengang lepak sini

ok
takle banyak2
dosa ak da banyak sejak semlam geram
hahaha
sabau je la
ape pon tak boleh!

Gambo cun aku ini d snap oleh Din..wpon bengang,kite kn senyum tym amek gambo tau:0

0 comments: