Friday, January 14, 2011

skincare..footcare..i dont care..

everyone!!hepi friday..hehe..
aku dah cuti,no class ok for friday..
but,ak nak wish hepi thaipusam to all Malaysians..kite kan 1malaysia..
td da copy crite dr dila,boleh buat stok ujung mgu nih,yeahhh!!
oh,ak nak cite sebenarnya sal muke ak nih..
mlm td smbil buat repot, ak belek ahh muka ak yg byk kawah ni..
cantek tuh tidak la aku nih, tapi kalu senyum,manissss..haha(perlu ke fana weh??)
ak dapati radius liang2 pori aku da mengecil..ohhh,sukenya!!
ak pon nk rekemen ahh produk ape ak pakai..tapi mebi dgn ak j ok kot kan..
jeng..jeng..jeng..tuh dia..


Nano white skin care product

tapi ak hye pakai pencuci muke,toner and day cream jer dulu..takot tak jd,bazir..
roughly,ak spend around rm60 sumthing jer utk 3brg..murah kan??ak gn garnier b4..ok jer, tp juz nk bersih2 muke ok la..its quite mhl compare to garnier dats y ak pakse jgk berdisiplin pakai..btw,apalah kn nano ak nih compare SK II u ollzz..hehehe

nih gmbo foot care aku..vaseline warne kuning..for dry skin..ade vit E dan ekstrak soya+oat..sgt wangi..


harga around rm15 dan dpt free botol kecik..yg kecik bg emak;)
ak nk cite,ak pye kaki nih merekah2..skali ak tgk hrge krim merekah by ellgy k hape nth, n shcoll,btol k eja?) mhl cengkadak,da la kecik..pk2 kan(aku ni eko no money sokmo ye kwn2) maka ak bli j la vaseline..and within 1week, alhamdulillah,merekah da ilang..but makesure u ollz amal slalu..kalu tak pkai,jd balik..sm jgk dgn krim2 lain..

Lastly, perot boroi care aku..
saya ad masalah metabolisme rendah..sminggu 2x pon kire syukur
tak chat ak nih;( bdn byk toksin..
naseb nurse baik ati cik ika suh mkn menatang nih



oh yer,ak ad cbrn 14hari jadi ratu kebaya..wawawa..doakan aku berjaya..
Nak cau cin cow dulu sbb nk tgk citer..hepi weekend semua..
p/s:nak tgk khurafat..nanti i updet kat u all ok
XOXO..gossip gurlz

0 comments: