Thursday, January 13, 2011

Kahwin oh Kahwin

...sekadar gambar hiasan,best kan kawen..
demam fyp melanda..hahaha..kunun tak tido buat2 bz..
sebenaunya, i tgh donlod cite nangkung(mind the spelling ok)
lama plak nak tunggu,cramp hbes da bontot aku nih..
updet jap blog tgu hbes dlod..nak goreng repot,da poning..
sudah byk sgt merapu meraban..bia ak meraban kat sini plak..
Malam2 nih nak feeling lebey sket boley tak??hahaha
nak citer sal kawen..ohh yeah??oh fana!!OMG!!gatal!!
ramai sgt da tye2 i kan i nih nk kwen biler, ade yg punye k tak..adoii..
i nak kwen sgt okay!i da 25tahun makcik2 pakcik2 sume..da tak lama nak masuk zon andartu(anak dara tua)
tapi keadaan tak mengizinkan..hik..hik..hik..
i jeles la unkel2 n auntie2 dgn rkn sebaya yg sudah berumah tangga mahupun berumah flat..
i nih ape pon takde yer kengkawan semua..i ade diri i jer..hahaha
i nih sebenarnya demand,thats y takde berani dtg meminang sebab
kat bwh ni list hantaran i nak
sape2 ade kriteria berikut bley isi form or hubungi hp bapak i
i tak mintak byk, cumer:
  • hbes bc 30juz quran depan aku
  • lulus test jd imam dgn mak aku
  • boley sedarkan aku yg alpa yg aku nih hafizah
  • yg sweet mweet..org nmpk dia bese j tp mak aii, smyg tak tgl, ilmu agama bley thn
  • yg itam manis sedap ak pandang..org len tak suke, lg ak suke..xpyh rebut2..haha
  • yg trime ak yg gemuk tak bpe cntek ni dgn ati terbuka
  • yg sbr thn kerenah mengada lg gedex aku
  • yg gile2 mcm aku jugak..haha..baru havoc
  • yg suke keta caldina dgn nissan fairlady
haaa..tak ke susah syarat aku??hahaha..
yg bwh2 tuh, tipu jer okkay..ngee;)
tapi kalu ade,mmg best!!
ak nk highlight kat sini, bkn snang da nk crik org yg ade kriteria 1-4
ak tak kesah ko tak blaja tgi pon or miskin wateva
yg aku nak, org yg fleksible
tapi kite kn ingat,
Tuhan da janji
"lelaki baik untuk pompuan yg baik"
dah baik kah aku nk demand2 macam2??
astaghfirullah..
dan buat laki2 kat lua sana..
ade lg wanita2 yg tak pandang harta korang tp hati budi korang
sedey plak tgk lelaki2 skg pilih aweks..yelah, iman tak nmpak kan,xbley ukur
tp da awek ko pakai belah sn sini, takkan ak nk anggap ko pon beriman kan..aiyyarkk

perkahwinan satu saham pelaburan akhirat jd pilih la saham yg takde syubhah yer;) semoga kite menjadi pelabur yg berjaya di Mahsyar nanti..Ameenn
okay semua..selamat mlm..
p/s:tak sbr nk tgk nangkung..hehehe

0 comments: