Friday, August 6, 2010

I am third year student=)

wooowwweeeee..next sem i am gonna be a fourth year student..yeah!!
sem baru sudah berlalu hampir sebulan n hidup aku di penuhi dgn warna2 indah=)
Act, sonok sgt my bestest fren eva, cik Izzaty Arriffin buat seprise dgn balik mesia without
informing sape2..TQ bestie for the perfume..i looikee it..best dpt hangout dgn bdk2 nih before puasa..n tak lupa, congrats to both of my
good frens, Nurul Basirah & Nurul Izean krn bakal melangsungkan pertunangan raya nanti..semoga semua berjalan lancar wpun aku tak hadir..hehehe..
I am so hepi to both of them therefore anybody who read this, please pray for me plak muge2 sume di permudahkan..
walaupun tak tau bila, tapi harapnya Allah memberi kan laluan yg terbaik buat kami..Kite merancang tetapi Dia lah sebaik2
perancang..akur je lah pd tentatif yg Dia da buat utk kite..insyaAllah..
Menghitung hari,tak lama lg ramadhan menjengah..automatik kerinduan pd 1tempat yg memberi sejuta pengajaran..
tempat yg membuat aku berdiri dgn Islam di dada dan masih mengenal erti halal haram..Ramadhan yg sama,semoga natijahnya berbeza..
Rindu nk dgr banin jd imam solat terawikh sbb boleh i'adah..rindu nak iftar sm2..rindu kan diri yg dulu yg tak byk nafsu shopping..hehe..
Pendek kata..aku rindukan DQ..kau tetap di hatiku..
Ok lah..gtg..panas n suda asar..doakan smg aku stadi dgn penuh kekuatan n dpt habiskan degree kt UIA
wpun mungkin bidang aku org ckp tak seberapa,takde masa depan,aku yakin n optimis Dia lah sebaik2
pemberi rezeki..ilmu yg blajar nih,bkn utk segenggam ijazah j bg aku..tp memperlihatkan hebatnya manusia ciptaan Allah
yg boleh come up dgn ciptaan2 yg satu ms dulu org ckp hye angan2 Mat Jenin=))
May Allah make my path easy..
May Allah give me the bestest..
Salam Ramadhan..Selamat Bermuhasabah n Beribadah..
p/s:Tak lupa jgk ak rindu kan emak n rumah..bestnya bukak pose kat umah=((

suatu petang di UIA
0458pm,5th august 2010

0 comments: