Sunday, February 7, 2010

beginner=)

Assalamualaikum..
first and foremost, praise to Him i would be able to write..
actually, blog ni dah lama wujud..sejak saya amek subjek multimedia
technology lg..i am actually cant remember well what semester do i take da subject..
rase cemburu plak tgk org yg ada blog padahal saya budak IT..hahaha..i am not as creative
enuf as them..furthermore, i would think that my writing level was an average.. i am not so gud
at vocab..ayat2 bi pun masih di takuk lama..lack of practising maybe..but, rasenya inilah azam saya
yang dah tertunda sejak sekian lama..semoga saya tetap rajin menulis..seperti yg tertera di heading blog saya,
i am a searcher and learner..
Searching wat could satisfy me and
Learning as much as i can to live the life at the fullest..InsyaAllah..
For the first post of my blog, saya rasa cukuplah setakat ni..takder idea=)
Sy betul2 menghargai pada mereka yg membaca dan memberi komen..
Till then, pen off now..wassalam..

0 comments: